Dag 12

25 juni 2018 - Geilo, Noorwegen

Alweer een nieuwe dag aangebroken lekker vroeg zijn we op pad gegaan, het begon mistig maar werd snel beter het zonnetje liet zich veelvuldig zien vandaag. We hebben vandaag een HELEBOEL tunnels gehad en zeker 60 km door tunnels gereden waarbij de Lærdalstunnel met zijn 24,5 km de langste was, het is overigens ook de langste autotunnel ter wereld. Toen we door de tunnel waren zijn we over de berg terug gereden, wat een mooi uitzicht was het weer over de AurlandsFjord. Na een korte lunch snel weer op pad maar helaas kwamen we bij een wegversperring ze waren verderop rotsen aan het verplaatsen en na een half uurtje wachten in zon konden we weer verder. Aangekomen in Geilo kregen we een mooi huis met 4 slaapkamers en 2 badkamers helaas was er een stroomstoring en ze koken hier op stroom 😡. Maar gelukkig heeft onze kok 👍👏👏snel een vuurtje🔥 gemaakt en een pan heerlijke nasi gemaakt. Nu even uitbuiken met een bakkie koffie en straks lekker slapen, morgen weer een nieuwe dag. Tot morgen