Dag 13

26 juni 2018 - Geilo, Noorwegen

We hebben een leuke dag gehad vandaag eerst lekker uitgeslapen en toen een heerlijk ontbijtje gehad. We moesten om 11 uur bij Serious fun rafting zijn en na een half uurtje waren we er, koofie gedronken en toen de wetsuit schoenen en reddingsvest gepast om vervolgens met de bus naar het beginpunt te rijden. Daar kregen we nog een safety praatje en toen hop de rivier in. We zijn in anderhalf uur met  pauzes tussendoor de rivier afgezakt er zaten meer  spannende dan rustige stukken in en we mochten ook nog van een rots afspringen. Onze gids Elliot uit Zimbabwe ja echt was gelukkig ook een beetje gek net als ons in de boot. Je denkt dat je nog 18 bent maar nu een paar uur later voelt het lichaam toch echt als 30 hihihihihihi😃😃😃. Halverwege kwamen we in een erg ruig stukje rivier en zijn we omgeslagen was wel even spannend en pijnlijk al die rotsen op de bodem maar goed we zijn weer op de boot geklommen en hebben de tocht afgemaakt. Vanavond de kok weer vrijaf gegeven en Pizza 🍕🍕 gehaald. Dat was hem voor vandag tot morgen.👋👋.

Gr Gert.

1. Anneke:
    26 juni 2018
    Jeetje, wat een verhaal! Zat Jan ook in die boot? Geloof er niks van. Lastig met zijn bril vrees ik. Jongens, wat een prachtige foto's weer en gelukkig ook bij jullie blauwe luchten!