Dag 14

27 juni 2018 - Geilo, Noorwegen

Dag 14 alweer onze laatste volle dag in Noorwegen 😢. Vandaag vroeg ontbeten en om 8.15 uur op de motor samen met John om nog een mooie rit te maken, Frans en Jan sliepen uit en hebben ook nog een ritje gemaakt terwijl Henk en Noel een hengeltje hebben uitgegooid en wat offroad hebben gereden. Wij zijn lekker op pad gegaan voor een rit langs Fjorden en bergen wat een biezonder mooi uitzicht hebben wij vandaag gehad als we links keken hadden we het rechts gemist. We zijn nog met een veerboot over gevaren en daarna over een berg terug richting de Hardanger brug die je aan allebei de kanten alleen via een tunnel met daarin rotondes kunt bereiken. Toen lekker terug over een bochtige weg nog even gestopt voor een rendier vachtje lekker zacht. Toen motor afgetankt voor de laatste rit morgen naar de boot in Oslo. Onze kok heeft een lekkere pan macaroni gemaakt was weer lekker Henk. Dat was hem weer morgen gaan we richting huis en is de reis weer bijna voorbij. Slaap lekker en tot morgen.👋👋👋👋