Dag 11

24 juni 2018 - Vangsnes, Noorwegen

Dag 11 begint en eindigt met regen helaas dat word een rustdag voor ons. We zijn wel brood wezen kopen in het dorp en toen snel weeer terug. Henk,Noel Frans en John zijn nog even wezen vissen in de Sognefjord helaas niks gevangen dus het zal wel macaroni worden vanavond. Over de Sognefjord gesproken je weet wel dat mooie uitzicht vanuit onze huisjes, deze  is met zijn 204 km de langste Fjord van Noorwegen hii is ook nog eens 1300 meter diep en de bergen langs de Fjord rijken tot 1700 meter hoogte. Dat was het weer voor vandaag niet zoveel gedaan moeten we morgen maar inhalen op weg naar Geilo onze laatste bestemming in Noorwegen. Tot morgen.

Gr Gert.👋👋🇳🇴

1. Michel Overwijk:
    24 juni 2018
    Mannen,

Wat een genot om even te lezen en de plaatjes te kijken
    Wat de regen betreft mis ik niets maar wat jullie route en de vergezichten ben ik idd jaloers
    Prachtige rit maar geloof dat Noel hier toch wel een hele mooie troef heeft met zn Nissan

Had ook geen gezicht geweest als ik daar ook nog tussen had moeten rijden in mn bananen outfit

Komende week ziet er prima uit qua weer dus geniet er van en blijf jullie nog even volgen on line

Groeten van Michel O