Dag 7

20 juni 2018 - Loen, Noorwegen

Zo dit is alweer dag 7. Vanmorgen snel het huisje schoongemaakt en de spullen ingepakt om weer op pad te gaan voor wat later bleek een hele mooie enerverende dag. De eerste stop was bij de Trollstigen in tegensteling tot tweedagen geleden was het nu mooi weer op de uitdagende slingerweggetjes, boven aangekomen een klein wandelingetje gemaakt en wat mooie fotos gemaakt. En weer doorvia mooie slingernde bergweggetjes met een mooi uitzicht aan beide kanten, mooie bergen aan alle kanten. Bij de waterval hebben we lekker een bakkie koffie met een taartje gegeten om vervolgens weer op pad te gaan, en via een veerpont zijn we het water overgestoken om naar de Geiranger te rijden ook hier was het uitzicht schitterend, en de wegen zeer bochtig. Ook hier weer gestopt voor wat mooie fotos en toen weer door naar de Camping waar we twee mooie huisjes hebben. Vandaag had onze kok een vrije dag en zijn we uit eten geweest. Terwijl ik dit zit te typen gaan de mannnen even een hengeltje uit werpen jullie morgen wel wat er al dan niet gevangen is. Dit was het weer voor deze zeer enerverende dag. Tot morgen.